Kako ljudje gledajo na spletne strani
Ljudje smo različni – vsak ima svoj pogled na stvari. Pa vendarle obstaja nekaj zanimivih študij, ki pričajo o tem, kaj obiskovalci na strani opazujejo, koliko časa in kakšne so vse njihove reakcije zatem.
Iz teh študij je razvidno, da obstaja določen vzorec, s katerim si lahko pomagamo pri izgledu in funkcionalnosti spletne strani z namenom privabiti čim več obiskovalcev. V nadaljevanju predstavljamo 5 ugotovitev oz. dejstev, ki izhajajo iz omenjenega vzorca.
V današnjem hitrem tempu življenja le redki najdejo čas za branje daljših besedil.
Ljudje težje procesirajo zapletene pisave in oblike, zato je bolje ostati pri enostavnih.
Vsakodnevno bombardiranje oglasov na spletnih straneh je pripeljalo do ignoriranja le-teh.
Prvi vtis šteje in pri spletnih straneh je to prva (zgornja) tretjina, ki se najprej prikaže.
Velike fotografije (in slike) vas lahko rešijo tudi kadar vam primanjkuje besedila.